De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

'Hallo.' antwoordde ze met een zacht stemmetje.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

Hallo. Wink Mijn naam is Morgan en ik ben zestien jaar. Mensen denken vaak door m'n naam dat ik een jongen ben, dat is dus niet zo. Ik ben een meisje. Mijn hobby's zijn lezen, computeren, spellen spelen op zowel m'n NDS als de Playstation 2, tekenen, schrijven en nog vast wel heel wat. Ik ben overigens dol op dieren! Dus, die zijn ook een soort van hobby, als in hoeverre dat mogelijk is. Mijn lievelingskleur is blauw, mijn lievelingsdier is een kat, mijn lievelings genres (zowel films als boeken) zijn thriller en fantasy. Eh... ik ben 1m 67, mijn haar valt tot net iets over m'n schouders. (het is niet zo heel lang geleden geknipt, iets van 15cm eraf) Mijn haarkleur is bruin/blond, van nature is het blond, maar ik heb het erg vaak geverft. En als laatste heb ik groene ogen.

Als jullie nog vragen hebben, do ask! ^^

Profiel bekijken
Welkom hier:P

en veel plezier op de beukwilg:P

Profiel bekijken
Dankje Smile en dat moet wel lukken geloof ik zo. Wink

Profiel bekijken
Hey welkom en veel plezier hier.
Heet je toevallig morgana maar heb je nu een andere naam? want dan kennen we elkaar.

Profiel bekijken
Hey,

Welkom en heel veel plezier.

“Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.”
Profiel bekijken http://debeukwilg.actie-forum.com
Harry twain schreef:Hey welkom en veel plezier hier.
Heet je toevallig morgana maar heb je nu een andere naam? want dan kennen we elkaar.

Nee sorry, alleen Morgan. Wink Bovendien woon ik ook niet in de buurt van Arnhem. ^^ Maar bedankt, allebei. =]

Profiel bekijken

Robert

Schoolhoofd
Hoi. Welkom op het forum en leuk dat je in Ravenklauw wil komen.

Evanderia Protser

Afdelingshoofd Griffoendor
Welkom op de BW, ik wens je hier veel plezier!

Profiel bekijken

Gast

Gast
heee,
veel plezier op het forum!

Dankjewel allemaal. Wink

En Robert, ik vind Ravenklauw nu eenmaal de leukste. Vroeger twijfelde ik tussen Griffoendor en Ravenklauw, maar ik vind Ravenklauw uiteindelijk toch meer bij me passen. Razz

Laatst aangepast door Morgan Isabelle Morte op do jul 09, 2009 2:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Profiel bekijken

lotte

1ste jaars
1ste jaars
Welkom!!
En veel plezier op dit forum!
-xxx-
lotte

Profiel bekijken
Dankje. ^^

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud