De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Favoriete Console

Favoriete Console

0% 0% [ 0 ]
0% 0% [ 0 ]
29% 29% [ 2 ]
0% 0% [ 0 ]
14% 14% [ 1 ]
14% 14% [ 1 ]
43% 43% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Favoriete Console op za dec 06, 2008 4:11 pm

Stem hier op jou favoriete console en zeg er wat over. Het is niet de bedoeling dat je de PC kiest.

De mijne is de Wii, je kunt hier veel meer mee dan een andere console. En het is nog veel leuker ook!

“Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.”
Profiel bekijken http://debeukwilg.actie-forum.com

2 Re: Favoriete Console op vr maa 13, 2009 11:34 pm

Ellen

Dreuzel
Dreuzel
Hehe. He. He. Ik heb op "Iets anders" gestemd. Niet omdat ik iets anders heb, maar omdat ik niets van derest heb. Hehehe. Als ik al spelletjes doe, doe ik dat op de PC. Gebruik de PC voor alles, dus... De PC is wel fijn om spelletjes op te doen, je kan er namelijk het geluid v/h spelletje uitschakelen, en dan je favo muziek via de PC luisteren. Kan trouwens ook als het spelletje geen geluid heeft, mrja. Ik vind de PC echt het fijnst. Ik hoef d'r ook geen Wii ofzoiets voor in de plaats.

gr. Emily

Profiel bekijken http://fabelachtig.mooiverhaal.net

3 Re: Favoriete Console op za apr 18, 2009 2:01 pm

Evanderia Protser

Afdelingshoofd Griffoendor
Ik heb een NDS, een PS2 en uiteraart Lappie Wink

Voor de NDS heb ik een R4 kaart en verschillende spelletjes vanuit de winkels.. Het meest speel ik een 'kaartspel' op de NDS, maar ook wel andere spellen.
De PS2 wordt het meest gebruikt door mijn vriend (racen en schieten), maar ik heb 2x HP en een skateboardspel die ik soms doe.
Op Lappie doe ik spellen via internet (zylom) en ik heb een x aantal PCspellen, zoals HP, paardrijden, SIMS2.

Profiel bekijken

4 Re: Favoriete Console op za mei 23, 2009 5:28 pm

Ik heb het zelfde als ellen, de PC doe ik veel meer mee en vind ik fijner.
Ernaast komt denk ik de playstation, al begin ik de wii ook erg goed te vinden.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: