De Beukwilg

Dit is een forum over Harry Potter. Als je een fan van Harry Potter bent, zul je het hier vast naar je zin hebben.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afdelingsbeker 2008/2009

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Afdelingsbeker 2008/2009 op ma aug 31, 2009 12:19 pm

Dan nu eindelijk de afdelingsbeker. Vanaf het begin had Griffoendor een grote voorsprong op de rest. Na een lange tijd met 0 punten kwam Zwadderich dan toch eindelijk op gang. Door Megan heeft Zwadderich 392 punten behaald. Genoeg voor een vierde plaats. Er was lang een strijd voor de tweede plaats tussen Huffelpuf en Ravenklauw. Maar uiteindelijk heeft Ravenklauw de tweede plaats behaald met 543 punten. Huffelpuf heeft een derde plaats met 483 punten. En dan nu de winnaar van de afdelingsbeker van 2008/2009, je had het al verwacht: Griffoendor. Zij hebben een knappe score van 1422 punten behaald. Gefeliciteerd. Hopelijk wordt het volgend schooljaar spannender.

Ook moet ik Evanderia Protser nog persoonlijk feliciteren. Zij heeft in haar eentje 898 punten behaald. Een knappe prestatie.

“Do not look back and grieve over the past, for it is gone; and do not be troubled about the future, for it has not yet come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering.”
Profiel bekijken http://debeukwilg.actie-forum.com

2 Re: Afdelingsbeker 2008/2009 op ma aug 31, 2009 4:33 pm

Robert

Schoolhoofd
Gefeliciteerd, Griffoendor. Ook wil ik appart Evanderia feliciteren, omdat zij zoveel punten heeft behaald. En natuurlijk: Ravenklauw! Ik vind het jammer dat we niet eerste waren geworden, maar tweede is ook erg goed! Ik wil iedereen bedanken voor zijn of haar inzet.

3 Re: Afdelingsbeker 2008/2009 op ma aug 31, 2009 8:27 pm

Gast

Gast
Gefeliciteerd Griffoendor + Evanderia.

en natuurlijk Huffelpuf, goed gedaan, een 3de plaats!

4 Re: Afdelingsbeker 2008/2009 op di sep 01, 2009 9:08 am

Evanderia Protser

Afdelingshoofd Griffoendor
.
Bedankt voor jullie felicitatie, ik moet er helemaal van blozen Embarassed Embarassed

Ik feliciteer mijn mede-Griffoendors! Heel goed gedaan, jullie afdelingshoofd is trots op jullie! cheers cheers cheers
.

Profiel bekijken

5 Re: Afdelingsbeker 2008/2009 op za sep 05, 2009 7:57 pm

Erik

Dreuzel
Dreuzel
Dankje Evanderia. En gefeliciteerd Griffoendor. We hebben gewonnen!!!

Profiel bekijken

6 Re: Afdelingsbeker 2008/2009 op zo sep 06, 2009 6:26 pm

lotte

1ste jaars
1ste jaars
Ook super bedankt aan Evanderia en aan de rest van Griffoendor.

Profiel bekijken

7 Re: Afdelingsbeker 2008/2009 op zo sep 27, 2009 4:12 pm

HPAngel

Dreuzel
Dreuzel
Beetje laat, maar alsong gefeliciteerd Griffoendor.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: